Kun je kinect ook op xbox 360 arcade spelen (xbox arcade = de eerste xbox 360 met een witte kleur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja zeker, je moet wel een aparte draad bij kopen.
En je moet genoeg geheugen hebben ;)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker mogelijk inderdaad. Dit gaat je wel ongeveer €150,- kosten. De spullen ervoor zijn zo los verkrijgbaar bij de betere gameshop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kinect is zeker op de Xbox Arcade te gebruiken, maar als je er nooit een hardeschijf bij hebt gekocht (tip, kijk op marktplaats), dan kan het zijn dat een aantal games alsnog niet werken. Dit is echter per game verschillend.

Ik heb afgelopen week de Kinect en een groot aantal Kinect games onder de loep genomen op onderstaand adres.