Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan iemand mij vertellen wat een clan tag is bij mw3?

kan iemand me zeggen wat het is, hoe je het kan joinen en wat je er mij kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een clan tag is zijn de 4 letters/cijfers voor iemand naam. Bijvoorbeeld [GV12]. Als je dat met bijvoorbeeld 4 vrienden doet weten mensen dat jullie bij elkaar horen. Je kan er eigenlijk niets nuttigs mee. Je kan gewoon hun clan tag joinen als je dezelfde letters/cijfers in jouw clan tag doet als zij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Clan tag is iets wat je kan custumizen naar jou dunken. Je kan daarmee aangeven dat je met iemand in dezelfde clan zit. Als je een clan tag van een andere clan instelt, dan behoor je NIET tot die clan, je hebt alleen hun TAG overgenomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het geeft simpelweg aan (als jij bij een clan zit) bij welke clan je hoort, mits je het er zelf inzet.
Je kunt eigenlijk alles in zetten, je alleen 4 'characters' dus veel kan het niet zijn.
Maar het is niet zo dat als jij een clan-tag intypt, je er ook automatisch bij hoort! Dit gaat nog altijd via een 'clan-leader'.

Voorbeeld:
- Ik ben een lid van de WIN-clan, en ik zet WIN in mijn clan-tag
- Ik vond het potje zó erg leuk dat de rest het mag weten, ik zet 'Tof!' in mijn clan-tag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je clan tag is een groep waar je bij hoort met vrienden of mensen waar je same mee speelt en mensen zien dat jullie samen zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding