waar kun je ps3 gejailbreakt kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Alleen op de zwarte markt. Want in winkels mogen geen verknoeide apparaten worden verkocht. Daar zit geen garantie meer op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.marktplaats.nl/z/ps3-3-55.html?query=ps3+3.55&sortBy=price&sortOrder=increasing Je kan beter een 2de hands PS3 kopen die hardwarematig terug te flashen is en dat laten doen bij een bedrijf. Let wel op dat dat bij de nieuwere niet meer kan. De garantie vervalt niet, je moet wel weer de FW terugflashen als je hem naar de winkel brengt. Echter bestaan er geen PS3's meer die terug te flashen zijn dus een winkel kan ze niet eens gejailbreakt verkopen, of ze moeten tweedehands spul verkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.marktplaats.nl/z/ps3-cfw.html?query=ps3+cfw&sortBy=price&sortOrder=decreasing

Antwoorden (2)

In een winkel kan het nooit, want officieel vervalt je garantie. Er zijn in jouw woonplaats vast wel mensen die dat kunnen. Anders zou je op marktplaats of speurders moeten gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ten eerste: iPhone's jailbreak je, spelconsoles bouw je om.
Ten tweede: www.ombouweindhoven.nl.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een PS3 en Wii Softmod je. Je bouwt niks om, dat doe je/deed je bij een PS2/Xbox(360). Een PS3 jailbreaken is een logischere term dan ombouwden als je alleen firmware/software aanpast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nope. Je kunt een Wii softmodden en hardmodden. De verzamelnaam hiervoor is echter nog steeds ombouwen.