Hoe kan ik mijn R4i3D kaart menu instellen?

"Hallo,
mischien kunnen julie mij helpen.
Ik heb een R4i3D kaart voor de nintendo ds, En die is helemaal leeg.
Dus er is echt HELEMAAL niks in de SD-Kaart.
Dus als ik hem opstart staat er; ’‘ MENU? ’‘
Hoe kan ik hem instellen?

alvast bedankt.

PS. Ik heb percies deze;

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag heb je in iets andere woorden al eerder gesteld.

Antwoorden (2)

Dan moet je de firmware kernel downloaden en op de SD-kaart zetten, als het goed is, moet hij het dan doen.

De kernel kun je zo vinden op het internet en als het goed is ook op www.r4ds.com
Wel even opletten dat je de goede versie download.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe te gebruiken?

Stap 1: Download de kernel van www.r4i3d.com.
Stap 2: Unzip en kopieer de bestanden gegevens dsxreader moonshl2 ndsmail plugins huid systeem r4i3ds ttmenu naar de root van microSD.
Stap 3: Kopieer de spel bestanden naar de microSD, de microSD invoegen in R4i3D.

R4i3d is de nieuwe generatie flashkaart. Het erft de voordelen van de oude flashcart en veel nieuwe functies kunnen worden gevonden op het.

Een nieuwe hardware-structuur brengen u een nieuwe flashkaart platform, niet alleen beperkt op DS.

http://www.r4i-gold.org/r4i3d-card-r4i-3d-sdhc-ds-for-ds-dsi-xl-ndsi-ll-xl-ndsl-nds-v1-41.html
dat is de link. Waar nog een uitgebredere uitleg staat.

(hoort bij de afbeelding)
Download de kernel van www.r4i3d.com.

Stap 2

Unzip en kopieer de bestanden gegevens dsxreader moonshl2 ndsmail plugins huid systeem r4i3ds ttmenu to de wortel van microSD.

Stap 3

Kopieer de spel bestanden naar de microSD, de microSD invoegen in R4i3D.

Ik hoop dat het lukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het geprobeerd, maar blijkbaar heb ik een kopie
dus het werkt niet. is er een mogelijkheid om verwijderde bestanden terug te halen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet welke verwijderde bestanden.
Maar ik stuur je wel even een prive berichtje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, voeg msn even toe ashley_meid@live.nl (is van zusje maar ik ga er op )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigenlijk mag ik niet met vreemde,
Maar als alles is opgelost, denk ik dat ik je weer verwijder.
maar dan zien we dan wel weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K heb je toegevoegd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb niks ontvangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb je toegevoed bij personen