Is www.youdagames.com een goede site om daar iets van te downloaden?

Mijn kind heeft een hele leuk spelletje gespeeld en wil het wel gaan downloaden, maar ik ben bang dat er een virus in komt is het veilig of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Het is niet bekend bij mijn website checker als onbetrouwbaar; De site staat ook goed in rankings qua gebruik (http://www.serverinsiders.com/domain/youdagames-com.html). Het lijkt een heel redelijke website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het eerlijk gezegd wel, ik heb nog nooit iets van die site gedownload, maar op de site's zoals zylom.nl en gamenext.nl zitten ook geen virussen op de games. Dat kan bij deze site anders zijn, maar ik denk het niet. Als je het niet zeker weet, niet doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En anders kan je het spelletje altijd nog wel ergens anders downloaden, zoals wat ik hierboven zei: zylom.nl of gamenext.nl ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik weet is dat het een veilige, betrouwbare site is. Ik heb ook diverse youda games gedownload en daar nooit problemen mee gehad. Ik lees ook nergens dat het niet in orde zou zijn ofzo, dus mijn ervaringen zijn goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn dochter speelt op panfu een erg leuke site.