Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je een hdmi kabel nodig voor een playstation 3 super slim?

Ik heb een tv met hdmi-aansluiting en een tv zonder. Bij mij doet de playstation alleen als ik de hdmi kabel aansluit bij de tv met hdmi-aansluiting. Ik heb het ook geprobeerd bij de tv zonder maar daar werkt hij niet. Ik wil me playstation 3 super slim graag meenemen op vakantie maar daar heb ik een tv zonder hdmi-aansluiting. Is er een oplossing daar voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik ben bang van niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, helaas kan dat niet met een "anti-HDMI" TV, wat je zou kunnen proberen is een HDMI naar Scart converter (oude TV's hebben scart) zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ipv hdmi, gebruik je de av-multi out en die steek je in de scart ingang van de tv. Deze kabels zijn allemaal meegeleverd bij je super slim.

Na het aansluiten moet je als het systeem op standby staat, de aan en uit knop +/- 10 seconden indrukken tot je in het menu komt waar je kan kiezen welke aansluiting je wil gebruiken hdmi of av. Test dit thuis op je oude tv

Op vakantie hoef je geen hdmi kabel mee te nemen dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.brighthub.com/electronics/home-theater/articles/34502.aspx

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding