Hoe kan ik mijn PS3 controllers aansluiten op mijn pc?

Ik heb pas geleden FIFA 12 en UEFA EURO 2012 gekocht voor de pc, maar ik kan niet overweg met de toetsenbordbesturing. Nu weet ik dat het mogelijk is om ook game-controllers aan te sluiten op de pc en dan spellen te spelen. Maar ik zou niet weten hoe dat moet. Op internet is het voor mij niet duidelijk. Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Motioninjoy opzoeke op google en downloaden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet met je oplader van de ps3 in de usb verbinder vastmaken op je pc of laptop nog 1 programmaatje downloaden en spelen maar! Ps:ff google ps3 consolo pc of zo iets :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan niet want ps3 heeft niks met windows
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wilde ooit precies hetzelfde doen maar heb nu opnieuw gekeken en via de sites ben i k erachter gekomen dat het moet kunnen maar alleen bij spellen als GTA 4 rendabel is qua lag enz. En heel belangrijk, sinds Windows 7 kan je het wel vergeten wat ik dus heb..

"Ik heb mijn ps3 controller gebruikt op de pc maar dat is echt rot qua gamen.
http://news.filefront.com/how-to-use...oller-on-a-pc/
met GTA IV kan het best vet zijn maar je moet er niet cod6 of cod4 of andere shooters mee spelen het richten is wat mij betreft niet direct genoeg"