Een goede MMORPG game?

Wat is volgende jullie de beste MMORPG game op dit moment, gratis uiteraard.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Runescape & Lord of the Rings zijn erg leuk & goed.

Zelf speel ik FPS (First Person Shooting).

Ook wel, Combat Arms.
Een online schietspel wat je met duizenden uit Europa speelt. Even echt als Call of Duty Black Ops PS3.

Downloaden via:
http://en.combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Main

Download wel die van Europa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Op nummer 1 in de top 10 staat Lord of the Rings. Een andere leuke MMMORPG is maple story (nr. 10) of Runescape(nr. 2)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tunis is erg leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
perfect world
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Perfect world, jade dynasty, runescape , rakion , flyff <-- allemaal nog veel bespeelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lord of the Rings online en Champions Online zijn sinds kort Free2Play, gratis dus :)
Kimath
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb het zelf maar even gespeeld, weet zo snel niet meer tot welk level je kunt. Maar de spelwereld is erg uitgebreid, en er is veel te doen.
ik speel zelf runescape
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder te downloaden : SherWood Dungeon.
(www.sherwooddungeon.com)
Dat is een cool spel !
Maar voor een hele lijst meer spelletjes kun je kijken op www.gamevial.com