Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hou ik mijn (online) multiplayer Score als ik een nieuwe Playstation koop?

Ik wil graag een nieuwe Playstation 3 kopen, maar mijn vraag is als ik dan op mijn nieuwe playstation inlog in playstationnetwork hou ik dan mijn multiplayer score. Of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen met online levelen?

(Op call of duty bijv.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
930

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je score op Playstation Network is gekoppeld aan je account, als je op je nieuwe Playstation inlogt met hetzelfde account dat je eerder gebruikt, is alles gewoon hetzelfde.

Dingen als savegames van single player games moet je volgens mij wel overzetten.
(Lees meer...)
Kimath
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe kan je dat dan overzetten?
Kimath
11 jaar geleden
Ik weet dat het kan, volgens mij met een USB stick. Ik heb helaas zelf geen PS3, dus ik weet de details niet helemaal.
Maar het schijnt wel makkelijk te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk dan gewoon naar mijn antwoord!
Kimath
11 jaar geleden
voila :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@kimath wat is voilà ??
Kimath
11 jaar geleden
voilà
tussenwerpsel
Uitspraak: [vwɑ'la]
Voorbeelden: `Voilà, de werkdag zit er weer op!`,
`Voilà, hier is het document dat je gevraagd had.` http://www.woorden.org/woord/voil%C3%A0
De online safe games staan op gewoon op je PlayStation account staan, als je de 'niet online' games wil overzetten, dan moet je alles op een USB-stickie zetten! En ik heb het zelf ook moeten doen, als je wilt kan je me dltoevoegen op de PS3, ik heet: spot-99
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding