battlefield bad company 2 m1 garand

wat moet je doen om de m1 te krijgen? Welke handelingen moet je verrichten? En als je de m1 hebt krijg je dan ook nog extra dingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Voor de m1 garand moet je battlefield 1943 kopen daar krijg je als het goed is een code bij of als je battlefield 1943 toevoegt aan je ea-account wordt deze unlocked in bad company 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is er geen andere manier???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.gamefaqs.com/boards/957916-battlefield-bad-company-2/53738998 op deze site is het ook nog op een andere manier uitgelegd, maar battlefield 1943 kopen is denk ik het makkelijkst, succes ermee :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook gewoon op google intypen M1 garand battlefield bad company 2, dan heb je nog meer info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx

Andere antwoorden (4)

Je unlockt alle 'all kit weapons' door je gewone rank. De m1 krijg je geloof ik bij lvl 10 ofzo. Later kun je ook attachements unlocken, ben er zelf ook nog niet achter hoe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, dat is de m1a1 thompson
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja sorry, blijf erbij dat het om de rank gaat
Je kan gewoon de demo downloaden, inloggen met je ea account, ff een potje spelen.
Dan ga je naar bad company website , log je in, en klik je op veteran status en dan kan je bf 1943 toevoegen en dan start je bfbc2 op en heb je hem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Finally to unlock the M1 Garand in Battlefield: Bad Company 2, you will need to make sure your Veteran Rank is at least 1 on the veteran.battlefield.com site. You will need to have at least 2 Battlefield games that you have played/registered on your list. You cannot currently add Battlefield 1943 to your list, but you will be able to upon the release of Bad Company 2. The M1 Garand is only unlockable by doing this and can not be attained simply by leveling up.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veteran worden op de site van de site van ea worden.