Hoe moet je Flight Simulator X instellen om het zo echt mogelijk te laten lijken?

Ik wil het zo echt mogelijk laten lijken, dus met bijvoorbeeld brand in motor, landen op water met glijbaan/boot/vlot eraan. en dat je niet als je met je wiel een boom raakt, er staat 'crash'. en wat is de code voor een bagage kar te laten komen? die tankwagen en push-back weet ik al.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je dingen wilt laten ''falen'' dan moet je voordat je gaat vliegen ''failures'' aanklikken (Zie afbeelding) En dingen zoals een glijbaan en het landingsgestel laten afbreken gaat niet, misschien is er een mod voor maar dat weet ik niet zeker. Als je dat ''Crash'' wilt uitzetten moet je bij de instellingen kijken en dan ''Realism'' Succes ermee!

Bronnen:
Ervaring

Met jouw pc krijg je het niet super slecht fsx is gewoon een zwaar programma, maar je kan het wel echter laten lijken door FSpassengers te downloaden als je dan bijvoorbeeld te snel vliegt met je flaps uit of landingsgestel breekt dit gewoon af. Toegevoegd na 35 seconden: Met jouw pc krijg je het niet super goed, fsx is gewoon een zwaar programma***

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100