Hoe moet je Flight Simulator X instellen om het zo echt mogelijk te laten lijken?

Ik wil het zo echt mogelijk laten lijken, dus met bijvoorbeeld brand in motor, landen op water met glijbaan/boot/vlot eraan. en dat je niet als je met je wiel een boom raakt, er staat 'crash'. en wat is de code voor een bagage kar te laten komen? die tankwagen en push-back weet ik al.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zijn je specs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Me wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De specificaties van je computer ( je processor, videokaart etc.) Kan je opzoeken door: start->rechtermuisklik op computer->eigenschappen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar op de afbeelding, daar staat alles op.

Antwoorden (2)

Als je dingen wilt laten ''falen'' dan moet je voordat je gaat vliegen ''failures'' aanklikken (Zie afbeelding)

En dingen zoals een glijbaan en het landingsgestel laten afbreken gaat niet, misschien is er een mod voor maar dat weet ik niet zeker.

Als je dat ''Crash'' wilt uitzetten moet je bij de instellingen kijken en dan ''Realism''

Succes ermee!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké. Bedankt. Weet jij misschien ook nog een code voor bagagekar en trap, eten etc. Ik wil niet dat crash uitstaat, maar dat als je bijvoorbeeld met je vluchgels een gabouw raakt, dat je vluegel dan eraf breeekt, en niet dat als je met je wiel eej boom raakt, er staat 'crash'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar valt niks aan te doen of je moet een mod vinden die dat doet, Maar dat wordt lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fspassengers
Met jouw pc krijg je het niet super slecht fsx is gewoon een zwaar programma, maar je kan het wel echter laten lijken door FSpassengers te downloaden als je dan bijvoorbeeld te snel vliegt met je flaps uit of landingsgestel breekt dit gewoon af.

Toegevoegd na 35 seconden:
Met jouw pc krijg je het niet super goed, fsx is gewoon een zwaar programma***
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wel iets wat hij volgens mij zoekt. Ga hem denk ik ook downloaden.