Als je Little Big Planet op je PS3 gekocht hebt, kun je hem dan gratis downloaden op de PS Vita?

Ik ben van plan een PS Vita te kopen maar dat vroeg ik me gewoon even af...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dit is mogelijk. Op Tweakers.net staat: 'Wie de game koopt voor de Vita, kan hem tegelijk ook downloaden voor de PS3, en andersom, en dan dus beide versies tegen elkaar spelen (kijk voor meer informatie op de pagina in de bron).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

We spreken over individuele producten, dus nee, dat is niet mogelijk.

Toegevoegd na 44 seconden:
Ga maar na: Als ik De Sims 3 op de PC koop, krijg ik hem niet gratis op mijn Nintendo DS.