waarom doet mijn playstation plus account het niet?

de eerste paar keer toen ik de code invoerde stond dat het een 3 maanden ps+ account was en ik moest alleen nog bevestigen en dan kwam er de hele tijd een soort error. en steeds als ik het nu weer probeer valt het weg en beland ik in het menu. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.4K

Antwoorden (1)

Het kan aan je internet gelegen hebben ik zal zeggen trek je modum&wifi uit de stekker voor 5 min dan er weer in stoppen en opnieuwe proberen als het dan weer niet lukt dan is de code helaas al gebruikt en dan moet je proberen om contact te maken met sony

Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:
- Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
- België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

De openingstijden zijn:
- maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 22.00 uur
- zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur