waar kan je een internet kabel vinden van 10 meter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
paulus811
13 jaar geleden
internet kabels bestaan niet. Wel ethernet kabels om je pc met je router te verbinden om daarmee vervolgens internet op te gaan. Maar als je ethernet bedoelt, dan begrijp ik de vraag nog niet want die zijn in vrijwel iedere electronicawinkel te koop.

Antwoorden (5)

Ik neem aan dat je dan UTP kabel bedoeld.
Bijvoorbeeld bij kabeltje.com, zie de bron hieronder voor allerlei lengtes, waaronder 10 meter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere elektronica winkel verkoopt ze. Expert, dixons, harendse smid... Noem maar op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de action verkopen ze die voor zo'n 3 euro!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder andere bij de mediamarkt en action!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je geen kabel van 10 mtr kan vinden kun je toch kabels kopen van minder lange afmeting en vervolgens met elkaar koppelen ?