Is het mogelijk om 2 wii balanceboards op 1 console aan te sluiten zodat je met 2 man kan spelen/sporten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Dat is momenteel niet mogelijk omdat er geen commerciële spellen zijn die meerde balancebords tegelijk ondersteunen én er volgens Nintendo maar één balanceboard tegelijk gesychroniseerd kan worden.

Het zou kunnen dat handige programmeurs zelf software voor de wii schrijven (homebrew) waarbij dit wel mogelijk wordt gemaakt, maar dit is mij niet bekend. Dit laatst zou ook een hack betekenen, omdat mogelijk ook het besturingssysteem moet worden aangepast om meerdere balanceboards te kunnen synchroniseren.