kun je ps4 spellen spelen op de ps3?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
27.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, je kan wel PS3 spellen spelen op de PS4, maar niet andersom
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rabelais ook niet...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
-Spellen van een nieuwe generatie kunnen in de regel nooit op een oudere console gespeeld worden.
-Als een consolebouwer zijn best doet kan het zo zijn dat spellen van de oude generatie op de nieuwe console gespeeld kunnen worden (dit is nooit een garantie en is afhankelijk van hoeveel krachtiger de nieuwe console is en/of hoeveel de nieuwe console overeenkomt met de oude).
(-Tegenwoordig zie je dat oude spellen opnieuw online aangeschaft moeten worden om zo weer te kunnen spelen op de nieuwe console.) PS3 spellen kunnen niet op de PS4, behalve als opnieuw voor de PS4 geschikt gemaakt worden en bijvoorbeeld als download te koop zijn. PS3-gamediscs in je PS4 stoppen geeft 0 resultaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het vreemdste voorbeeld van compatibiliteit is PS2 spellen op de PS3. Per PS3-modeluitgave was dat verschillend (hardwarematig/softwarematig en later niet).

Antwoorden (3)

Als je een ps3 cd in een ps4 cd doet is dit niet mogenlijk.
Je kan er alleen een ps4 cd indoen, echter is het wel zo dat bij aardig wat spellen op de ps 3 er aan de binnenkant van het hoesje een code zit die je kan gebruiken om dit spel ook te kunnen spelen op de ps 4. Je moet dan een klein bedrag betalen en de code invoeren en dan zou je hm ook op de ps 4 kunnen spelen.

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry ik heb de vraag verkeerd gelezen maar je kan wel ps 3 op ps 4 maar niet ps 4 op ps 3 i.v.m met de hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat was niet de vraag
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry ik las even snel ps 3 game op ps 4 maar dit is niet mogenijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry ik heb de vraag verkeerd gelezen maar je kan wel ps 3 op ps 4 maar niet ps 4 op ps 3 i.v.m met de hardware\ Kan ook niet!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een ps3 cd in een ps4 cd doet is dit niet mogenlijk. ??? CD's passen idd nooit in elkaar... Afgezien van het feit dat het Blu-raydiscs zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je antwoord is nu behoorlijk onbegrijpelijk geworden. Daardoor lijk je jezelf tegen te spreken. -Als je een ps3 cd in een ps4 cd doet is dit niet mogenlijk.
-je kan wel ps 3 op ps 4 Ik snap wel wat je uit wil leggen, maar dat is omdat ik het principe al ken, voor iemand die niet weet wat er nou precies speelt is het alleen maar onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
PS3 kan niet op PS4 en andersom ook niet, klaar punt.
Nee dit is niet mogelijk doorat de hardware van de PS4 veel beter is dan de PS3. De PS3 herkent PS4 discs ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik probeerde maar het werkte niet