Worden de hackers van call of duty mw2 helemaal niet meer aangepakt?

Doen ze er HELEMAAL niks meer aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hackers van PSN zul je bedoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, get zijn de hackers van PSN
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar er is een verschil tussen de hackers die het PSN hebben gehackt en hackers van spellen zelf. Vandaar een -.
Ze zijn hard bezig met mw3, dus laten ze mw2 stikken. Het gebeurt echt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat wel, maar maken gewoon een nieuw account aan.. Want die glitches waardoor die hacks mogelijk zijn, worden niét aangepakt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn geen glitches hoor, een paar maar, maar de echte reden waardoor dit gebeurt is omdat de PlayStation laatst is blootgelegd qua beveiliging, waardoor ze zelf dingen kunnen aanpassen in het spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bullshit er zijn hele crews nog steeds bezig met modern warfare 2 monitoren en besides wie zegt dat ze bezig zijn met modern warfare 3 er is nog geen concreet bewijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Af en toe worden er spelers gebanned, maar die maken een nieuw account en gaan vrolijk verder. En btw; MW3 is bekend hoor. Heb gister het eerste teaserfilmpje gezien. Deze week nog wordt hij officieel aangekondigd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet niet waar je het over hebt? Die teaser is al een week uit man, en mw3 is al eerder gelekt. Dus als je er geen verstand van hebt, gewoon niet reageren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@als ik dat niet had nee dan had ik ook niet gereageerd maar geloof ik snap er meer van dan jij dus zullen we stoppen met dit commentaar van je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet interpunctie gebruiken, dan weet ik waar je zin eindigt.
Ik weet niet op welk platform je speelt, op de Xbox zijn er altijd al hackers geweest en op de PlayStation sinds kort, en daar kunnen ze wel het een en ander aan doen, ze hebben het zelfs al een paar keer helemaal opgelost, maar mensen vinden altijd manier om alsnog met een hacked lobby en zo te werken. Ik denk dat er misschien nog wel eens een update zal komen van MW2, maar ze richten hun aandacht nu volledig op MW3.