hoe maak ik bij GTA SA ps2/pc de replay

ik wil soms even de replay zien maar hoe moet dat?

Toegevoegd na 31 minuten:
wat ivar91 zegt is niet zo.
zie youtube film.

http://www.youtube.com/watch?v=79Of06yTy9M&translated=1

waarom zou er dan REPLAY staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het voor de PS2 niet mogelijk is. Er is zoveel niet mogelijk in PS2

Het beste antwoord

Bij GTA SA op de PC kan je op F1 drukken, werkt alleen in de single player. PS2 weet ik even niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt geen replay zien bij SA op de ps2 (en pc denk ik ook niet). De filmpjes die je bijvoorbeeld op Youtube vindt, zijn met externe apparaten/programma's gemaakt.

Toegevoegd na 1 uur:
Geen idee waarom er replay staat, maar ik zie er ook fraps.com bovenstaan, en dat is een programma om op te nemen...

Daarnaast staat bij mijn antwoord: "(en pc DENK ik ook niet)"
Die video is van de pc versie.