Welk formaat video's kan de PSP afspelen?

Ik heb ze nu als .MP4, maar dat werkt niet.

Naar wat voor bestand, wat voor video en audio codec en naar welke resolutie moet ik deze bestanden converteren zodat mijn PSP-3004 deze goed kan lezen?

12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

MP4 werkt wel, maar je moet de codecs en andere instellingen ook goed zetten. Er zijn zat converters hiervoor te vinden die dat automatisch doen.

divx en 320x240/29.97fps/768kbps Stereo/128kbps werkt bijv. goed en de kwaliteit is oke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mp4 als ik het goed herinner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook dvd fab downloaden, daarmee kan je vrijwel alle bestanden van films converteren.