Verschilt per winkel. In de meeste gevallen is hij al 'volgeboekt' door mensen die al van tevoren hebben gereserveerd. Dus dat je hem niet kan krijgen op 29 nov. Het beste is om nu proberen te bestellen, waarbij ze wel met zekerheid kunnen zeggen of ze hem 29 nov. voor jou hebben staan of dat de wachtlijst vol is voor die dag. In dat geval ga je verder surfen naar een andere winkel, totdat je eentje vindt die hem wel 29 nov. voor jou heeft (m.a.w. waarvan de wachtlijst niet vol is).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die kans schat ik echt heel klein. Ik heb de mijne eind mei al besteld, dus je bent er nu wel heel erg laat mee. Er zullen er misschien wel een paar zijn die er een aantal PS4s reserveren voor in de winkel, maar dan moet je wel voor de deur gaan liggen. De PS4 komt namelijk bij bepaalde winkels 's nachts al uit (dus in de nacht van 28 op 29 november).