Hoe kan ik nu nog creative modus op Minecraft toevoegen?

Ik heb nu voor survival modus gekozen naar ik ik wil wat grote dingen bouwen en ik heb geen zin om alles met de hand te hakken te zoeken. Kan ik nu nog iets van creative modus of iets dergijks toevoegen waardoor ik ik dus de opties krijg zoals bij creative modus?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er bestaat een gamemode changer waarbij je dus in jouw geval van survival naar creative mode gaat. Ik weet niet hoe het heet, maar je zou kunnen zoeken op google en youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je start een online server, dan heb je alles ook gewoon. Ook kan je de mod toomanyitems downloaden, dan heb je naast je invertory alle voorwerpen die in minecraft voorkomen staan en die kan je gewoon naar je invertory slepen. Je moet alleen wel goed kijken als je minecraft beta 1.8 gebruikt dat je ook tomanyitems voor 1.8 download (geld voor alle versies ;p ) succes!