Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zal der nog een 6de generatie van pokemon komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
616
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we hopen van niet.
First generation 4 life! ........Ahum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat wel pokemon word steeds saaier black en white heb ik niet aangeschaft omdat ik meteen dacht weer nieuwe pokemon .. De Oude was veel beter

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Aangezien deze generatie nog best een succes was, waarschijnlijk wel :) en omdat Pokémon ook op de 3ds of weet ik het wil spelen, komt er nog waarschijnlijker een 6e generatie die dan weer iets speciaals heeft ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wel. De serie is nog steedssuper populair. Zolang ze denken dat ze er veel geld mee kunnen verdienen, zullen er nog nieuwe spellen uitkomen.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
de bedenker van pokemon is om gekomen bij de aardbeving in japan maar er zal vast wel een opvolger komen want met pokemon kan je heel veel geld verdienen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk wel, want de series zijn vanaf het begin een groot succes en er valt een hoop geld te verdienen door het nog een seizoen te maken en te verkopen aan diverse kindertelevisiezenders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding