zal der nog een 6de generatie van pokemon komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we hopen van niet.
First generation 4 life! ........Ahum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat wel pokemon word steeds saaier black en white heb ik niet aangeschaft omdat ik meteen dacht weer nieuwe pokemon .. De Oude was veel beter

Antwoorden (4)

Aangezien deze generatie nog best een succes was, waarschijnlijk wel :) en omdat Pokémon ook op de 3ds of weet ik het wil spelen, komt er nog waarschijnlijker een 6e generatie die dan weer iets speciaals heeft ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wel. De serie is nog steedssuper populair. Zolang ze denken dat ze er veel geld mee kunnen verdienen, zullen er nog nieuwe spellen uitkomen.
Kimath
13 jaar geleden
de bedenker van pokemon is om gekomen bij de aardbeving in japan maar er zal vast wel een opvolger komen want met pokemon kan je heel veel geld verdienen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk wel, want de series zijn vanaf het begin een groot succes en er valt een hoop geld te verdienen door het nog een seizoen te maken en te verkopen aan diverse kindertelevisiezenders