is het mogelijk om de xbox af te spelen van de pc?

Is het mogelijk omdat mijn pc een HDMI aansluiting heeft mijn xbox daar aan vast te koppelen? Zodat ik zegmaar via de pc het beeld krijg en ook kan opnemen want dan hoef ik geen capture card te kopen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Dus ik bedoel:
Mijn xbox 360 heeft een hdmi kabel erin maar de andere kant van de hdmi kabel is vrij voor een aansluiting, dat kan op de tv maar ik heb hem nu in mijn pc, is er een programma dat ervoor kan laten zorgen dat ik ook het beeld van de xbox zie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee je pc heeft een hdmi uitgang. Als je daar iets op aansluit dat zelf signalen verstuurd zal daar niks mee gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee jmmr genoeg niet