Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat ben je nodig om online te gaan op de ps3?

Ik vraag me af of je voor de playstation 3 een soort abonnement o.i.d nodig bent om online te kunnen gamen. Of is een internetverbinding voldoende, en kun je daarna gratis online?

Daarnaast zou ik graag willen weten wat de grootste verschillen zijn tussen de playstation 2 en 3 in het algemeen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
837

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het enige wat je nodig hebt om online te kunnen, is een PS3 en internet thuis (draadloos of met een kabel).

Internet is gewoon gratis, alleen bij een Xbox moet je ervoor betalen. Het zal ook nooit betaald worden. Wel bestaat er een pakket (PlayStation Plus) waar je spellen mee kunt downloaden, hier moet je wel voor betalen.

Het grote verschil is dat je PS3 eigenlijk een media server is. Je kunt ermee op internet surfen, spellen zien er veel mooier uit, je kan blu-ray films kijken (hele goede kwaliteit films, zolang je maar een Full HD televisie hebt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt een PlayStationnetwork account nodig en een internetverbinding. Je hoeft geen abonnement bij je PlayStation te hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding