wat moet ik allemaal doen voordat ik fifa 12 kan spelen?

Ik heb fifa 12 nu, en morgen haal ik de ps3.
Moet ik de ps3 nog updaten ofzo? Of kan ik hem aansluiten en direct spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als jij je Playstation 3 direct aansluit op het internet dan zoekt de ps3 automatisch bij opstart naar (verplichte) updates. Aangezien de Playstations in de winkels al langere tijd gefabriceerd zijn en er regelmatig updates zijn. Zal je direct moeten updaten. Hetzelfde geldt voor Fifa 12, want er is ene patch uitgekomen met een aantal "bug fixes".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja zal waarschijnlijk moeten updaten... En je online code moeten invoeren(die in je speldoosje zit), als je online wilt spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je ps3 aansluit hoef je hem niet gelijk te updaten dit vragen ze wel maar kan je gewoon negeren. Als je een psn account wilt gebruiken of online fifa wilt spelen moet je dat wel doen. Dit kan je gewoon door de ps3 met het internet te verbinden en dan bij de instellingen update te selecteren, hierna update hij automatisch naar de nieuwste versie.
Voor fifa 12 wordt er denk ik eerst een bestand van de gamedata op je ps3 geinstalleerd. hierna start de game op. Als er updates voor fifa zijn krijg je een scherm waarin gevraagd wordt of je wilt updaten naar de nieuwste versie, accepteer dit, hij gaat updaten en als het klaar is kan je spelen.