Mediamarkt - Xbox 360

Ik wil een Xbox-360 252GB bij Media Markt kopen alleen kost hij op de site 211 euro (Media Markt Online Prijs), zal dit veel afwijken wanneer je dit gewoon in de echte winkel koopt en niet online?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je hem bij de media markt koopt koop je hem voor de prijs zoals hij op internet staat.
Sterker nog als je hem ergens goedkoper vindt kun je hem ook voor die prijs kopen bij media.
Dat heb ik met een tv gehad was ergens anders €25 goedkoper en daar werd toen de prijs op aangepast.