Hoe krijg ik het beeld van mijn ps3 op mijn pc monitor?

Ik heb een ps3 en een pc monitor met vga aansluiting. Ik dacht met een hdmi naar vga kabel wel beeld te kunnen krijgen maar dit is niet gelukt. Het geluid werkt wel gewoon, weet iemand waarom het beeld het niet doet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Omdat wat je gekocht hebt niet een oplossing is voor het probleem. HDMI>VGA of VGA>HDMI bestaat niet. Niet als er een actieve converter tussen zit. Kan je de link geven naar de webshoppagina waar je die onzinkabel gekocht hebt? In principe zou er met koeienletters bij moeten staan dat dit niet werkt voor 99.99% van de gevallen waarvoor je denkt dat het zou werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Link?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ach ze verkopen maar een product :D. Hiervan stelt men inderdaad dat er een chip is die convert, dus dat zou moeten werken. Maar je monitor moet wel exact 1080p of 720p aankunnen. Bij televisies is dat nooit een probleem. Bij monitoren kan het tot problemen leiden. Welke monitor heb je? Wat is de resolutie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of je hebt niet goed gelezen dat deze voor speciaal doel is. Kan je de bewuste link geven waar je de kabel gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1) This cable will not convert regular VGA video card signal to HDMI. 2) It is NOT a PC-to-TV cable. This cable will only work on specific devices that output digital HDMI signals via VGA ports. 3) These devices include but are not limited to: HDD/PMP players. - See more at: http://www.kabel-mania.nl/vga-to-hdmi-cable-length-1-8m.html#sthash.231JrHeh.dpuf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of je hebt niet goed gelezen dat deze voor een speciaal doel is.
Of je hebt het niet begrepen omdat het in het Engels staat. Je zou hem terugkunnen sturen, weet niet of dat de verzending en de moeite dekt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In punt 2 staat nog duidelijker beschreven dat het geen kabel is die jij kan gebruiken. 2. This cable will only work on >specific devices< that output digital HDMI signals via VGA ports. Deze kabel zal alleen werken op specifieke apparaten die een digitaal HDMI signaal uitsturen over de VGA poorten. Dat doet een PS3 niet, sterker nog die heeft geen VGA uitgang. Het apparaat op hdmi-vga.nl claimt wel exact te doen wat jij wil.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.consolepro.nl/vga-kabel-voor-wii-en-ps3-p-175.html Kan ook, maar met de oplossing die jij gevonden hebt kan je ook andere HDMI-apparaten aansluiten.
Je hebt dit nodig:http://www.dx.com/p/hdmi-female-to-vga-female-adapter-w-3-5mm-audio-output-green-237426#.VQWhwnnb9J8
Heb ik ook werkt fantastisch en kost niks:)

Toegevoegd na 44 seconden:
http://www.dx.com/p/hdmi-female-to-vga-female-adapter-w-3-5mm-audio-output-green-237426#.VQWhwnnb9J8