Komt Playstation ook met een nieuwere versie van de playstation move, zoals de xbox met de kinect heeft?

Ik heb momenteel een playstation slim, maar ik ben aan het twijfelen om over te stappen op de xbox kinect.
Bij de kinect kan je zonder controller spellen spelen en bij de playstation move heb je toch nog een controller in je hand.
Maar komt playstation binnenkort ook misschien met zoiets nieuws????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Die kans acht ik zelf niet zo groot. De move is een toevoeging voor de playstation, maar het is niet de core business voor playstation. Dat zijn nog altijd de games die gespeeld worden met controllers.

Ik acht het waarschijnljiker dat sony nog eerder met de playstation 4 komt dan met een andere vorm van de move.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga er maar niet vanuit, de Move is vrij nieuw, als ze nu opeens overstappen naar weer een ander controlemechanisme zal de community dat niet in dank afnemen. Er is ook niks over bekend.

Maar ben je echt zo'n fan dan van dat soort systemen, ik zie het toch meer als een soort gimmick. Niet iets om van console te wisselen lijkt mij, want het wordt dan een hele dure grap. Xbox+Kinect+games die het ondersteunen.

Ik weet niet of de implementatie verbeterd is en of de games die het ondersteunen al leuker zijn geworden maar dit bericht is er niet echt positief over:
http://www.g4m3.nl/kinect-review-is-kinect-je-geld-waard/

(Als het tegenwoordig anders is zet het in de reacties, met de games die leuk zijn)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, ik vind dir bewegingscencoren niets. Het is leuker om gewoon te kunnen zitten, de hele tijd staan en bewegen is niets voor mij xD