Hoeveel is mijn Nintendo Wii nog waard?

Hallo,

Ik wil mijn Nintendo Wii verkopen maar hoeveel zal hij waard zijn?

Bevat:
Wii
1 Wii-mote
1 Nunchuk
Monster Hunter 3
Lego Batman
Tony Hawk Downhill Jam
Splinter Cell Double Agent
Mario Kart Wii
Star Wars Force Unleashed
Mad World
Skate It
NFS: Undercover

Ik dacht zelf tussen de €150,- en €200,-. Wat jullie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (8)

Beeld je niks in. Een nieuwe Wii is 130,- mensen willen graag nieuwe spullen ipv 2ehands, ookal zitten er allemaal extra's bij. Dit is zeker zo bij Elektronische dingen zoals console's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je niet meer dan 110 euro kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen, maak een mooi fotootje..zet hem op marktplaats en laat ze maar bieden

dan zie je het zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op http://www.marktplaats en vraag datzelfde wat u nu verkopen wil.
Dan heeft u gelijk een gemiddelde prijs wat u er voor kunt vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb onlangs mijn Wii verkocht voor € 175,00
met 2 nunchuks, 2 controllers, balance board, wii fit, fit plus, nog een aantal andere spellen en een sport mat. Tsja het is aan jouw of je hem voor die (lage) prijs wilt verkopen.
Veel waard is die helaas niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan om ze apart te verkopen om zo meer te vangen. Mensen willen altijd korting als ze meer kopen. Het is de tweedegraadsprihsdiscriminatie zoals de economen het noemen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee ja das wel slim!
De Wii is in prijs gezakt dus dat helpt niet mee, ik denk dat je al in je handen mag klappen als je €100 krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou er 140 voor geven,
wat je het beste kan doen is de mensen laten bieden en dan neem je na een tijdje contact op met de hoogste bieder.