Wi-Fi. Ik weet niet welke xbox je hebt, maar als je de xbox 360 Slim hebt, dan zit daar een wifi-adapter bij in. Dan kun je via Instellingen -> Network en dan via wifi aan verbinding komen. Als je een normale xbox 360 hebt, zul je een wifi adapter moeten kopen. Verkrijgbaar bij diverse winkels en bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereest moet je een router hebben die een wifi signaal uitzend. Mocht je deze niet hebben, dan kun je deze krijgen vanaf ongeveer 30 euro. (minder dan een nieuwe game!)

Daarna moet je kijken welke Xbox je hebt.
Heb je Xbox 360? bij de 1e versie moet je een losse adapter bij kopen. Bij de nieuwere Xbox360 (Xbox 360 slim) zit deze adapter ingebouwd.

Met de Xbox 1 weet ik niet of daar een adapter voor te koop is.