Ik heb een iso bestand alleen als ik die wil afspelen op wiimc loopt die vast wat kan ik doen?

Toegevoegd na 19 uur:
Ik wil het afspelen op de wii met wiimc maar met vcl speelt die wel af maar met wiicm loopt die vast?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Heb je de iso rechtstreeks op cd gebrand gewoon als data dat werkt niet ?
de iso moet uitgepakt worden en gebrand op cd
je kunt een iso meteen aanklikken en dan zou er in principe meteen een brandprogramma aan gekoppeld zijn
dus niet eerst je brandprogramma open
en de iso naar de schijf slepen
een iso is als een zip bestand de bestanden die zijn ingepakt en moeten dus uitgepakt worden
voor ze gebrand worden.
dus rechtstreeks de iso aanklikken de rest doet het brandprogramma

Antwoorden (1)

Probeer het bestand eens af te spelen met vlc player, dit programma is gratis te downloaden via hun site.
Als deze hem niet afspeelt dan zou die beschadigd kunnen zijn.