Als het an Sony ligt gaat elke console 10 jaar mee,(die van mij maar 1.5 jaar maar terzijde) En dat Sony per verkochte PS3 verlies maakt denk ik niet dat ze binnenkort een nieuwe uitgeven. Wat betreft de nieuwe Xbox, vorig jaar is de facelift van de X360 uitgebracht dus dat zal ook wel een paar jaar duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de PS4 in http://www.ps4playstation4.com/ps4-release-date-countdown-begins
het is een countdown
de Xbox 720 is voor mij nog te onduidelijk.