Ik wil mijn PS4 op amazon.co.uk bestellen, kan ik er dan gewoon Nederlandse games op spelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Bedoel je nou games spelen in de Nederlands taal, of games gekocht in het Nederlands (games van Nederlandse makelij zal het iig niet zijn)? Hoe dan ook kan het, de PS4 is regiovrij (en sowieso is V.K. dezelfde regio) en in het menu zal je gewoon Nederlands als je taal in kunnen stellen, wat voor sommige games betekent dat je dan ook Nederlandse menu's e.d. krijgt, vandaar dat ik m'n PS3 altijd op Engels heb staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt de taal instellen, dus je kunt de games gewoon in het nederlands spelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan, maar in GB hebben ze andere stopcontacten dus zal je een adapter nodig hebben.