Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe film ik het beeldscherm van mijn ipad?

Ik heb een iPad Air en wil heel graag weten hoe ik mijn beeldscherm kan filmen. Ik wil niet dat het een app is waar mijn iPad stuk van kan gaan. Als het kan wil ik een app waarbij je ook nog kan praten. Maar dat hoeft niet persé. Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
992

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heya
Voor zover ik weet kan dit niet zonder dat je ipad gejailbreakt is. Dit proces is gevaarlijk, en je raakt je garantie kwijt.
Anders moet je even opzoeken in de app store naar screen recorders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. Dat is direct op de iPad niet mogelijk. Wat wel kan is om op je Mac, als je er een hebt, XCode te installeren. Dit is het softwarepakket van Apple waarin de apps worden gemaakt voor alle iDevices. In dit gratis softwarepakket kan je de apps laden die je wilt gaan gebruiken bij je opname. Start daarna de simulator en neem vervolgens het scherm van je Mac op. Hiervoor is veel software te vinden in de App Store. Dit is een van de omwegen-mogelijkheden om je scherm op te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding