Heeft fifa 15 een verschil?

Er is een normale FIFA 15 en een FIFA 15 UT nu wil ik graag weten wat het verschil is tussen deze twee.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja fifa 15 heeft een groot graphics verschil. Ik zelf vond de demo al geweldig dus nu afwachten tot fifa 15 uitkomt. Er zijn allemaal kleine dingentjes toegevoegd zoals veldbeschadigingen en allemaal kleine dingentjes die het allemaal net even een betere sfeer geven. Stadions zijn mooier gemaakt. Gameplay is fijn keepers zijn realistisch, meer manieren om te scoren, meer vreugde dansen. ultimate team heeft nu de functie spelers lenen en kleine competities maken met je vrienden je kunt nu ook kiezen uit veel meer pakketten op ultimate team en nog veel meer leuke dingentjes. Al met al heeft fifa 15 veel verschil alles loopt soepeler en ziet er allemaal net ff wat realistischer uit. Fifa 15 is zeker het kopen waard Sorry voor de vele spelfouten.

Antwoorden (2)

Fifa 15 ut heeft meer extra's

zie bron
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedank voor de info.
FIFA 15 UTD heeft meer extra's met betrekking tot FUT. Als je nooit FUT speelt, maar alleen carriere en aftrap, dan heb niets aan deze versie. Extra's:

Je krijgt maar liefst 25 Extra FUT Goud-pakketten bij de Ultimate Team versie. Klim naar de top binnen FIFA Ultimate Team met de top talenten uit maar liefst 40 FUT Goud-pakketten. Wekelijks krijg je een nieuw Goud pakketje in je inbox.

Speel je vaak wedstrijden met vrienden en ben je altijd op zoek naar dat fantastisch team? Dan kun je met het adidas® All Star-team alvast beginnen met genieten. De grootste spelers staan vanaf nu onder jouw bevel. Neem het op tegen de beste en grootste ploegen van de wereld met dit All Star-team.

Altijd al eens met Lionel Messi willen spelen tijdens FUT, maar kostte hij je teveel? Met de Ultimate Team Editie krijg je Messi voor 5 wedstrijden te leen. Start het seizoen vliegend en neem afstand van je concurrenten met een van ‘s werelds beste voetballers.

Een van de grootste voetbalkleding merken ter wereld gaat jouw team steunen. Verras de concurrentie met snelheid, stijl en klasse met 5 paar adidas® Predator-schoenen in FIFA 15.

Felle kleuren roze, geel, gifgroen of fluoriserend oranje zijn steeds normale aan het worden in de huidige voetbal tenues. Voor de klassieke voetballers onder ons krijg je een fantastische set Historische Tenues ter beschikking. Laat de rijke historie van het voetbal weer floreren in FUT.

Nog 3 minuten te gaan, de klok telt af. Je bent vanaf de tweede divisie opgeklommen naar de top van de competitie en hebt zelfs de Champions League bereikt. Een jongensdroom. Daar staat jouw team dan. In de finale. Het staat 1-1, inmiddels nog 2 minuten te gaan. De lange balt komt, hij valt op het hoofd van je spits & met een leep boogballetje bereikt de bal de verre hoek. Je gaat winnen, je gaat helemaal uit je dak! Laat je speler deze treffer vieren met een complete set aan Vreugdedansen die je bij de FIFA 15 Ultimate Team Edition erbij krijgt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mooi knip en plak werk ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leek me handiger, dan eerst naar de bron te moeten gaan :)