Waarom kan ik niet op mijn ps3 inloggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook al niet krijg steeds een foutmelding hopelijk snapt iemand het wel heb ik gistereen melding gekrege dat sony met iets online bezig was en dat het daarom ff duurde ma nu komt er gwn een fout melding hopelijk snelle oplosssing :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Playstation network onderhoud 4 uur vannacht kan je weer online www.playstation3.com/network

Antwoorden (4)

Ik heb hetzelfde probleem, hij geeft een foutmelding. Is denk bij meerdere zo. PSN zal het zo snel mogelijk fixen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat klopt ik hat het probleem ook en ik hat gelezen dat om 16.04 9maart tot 3 uur s'nachts psn offline is dus morgen kan je gewoon weer online als het goed is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, het is tot vrijdag ochtend 4 uur in onderhoud. Ik heb het zelfde probleem maar het is niks ernstigs, alleen jammer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk of hij geüpdatet is . Of. Kijk of het internetverbinding snel genoeg is