Wat is er mis met mijn PS3?

Ik wou net gaan gamen op ps3,
Toen ik net 5sec echt aan het gamen was, liep hij vast.
De hele ps3 want de ps button deed t ook niet.
Ik heb m toen uit gedrukt op de knop op de ps3 en rustig gewacht.
Nu is hij EXTREEM sloom:( Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet wel eens je PS3 uitlate blazen..
Phat systeem = Knop om achter de ps3 zodat alle lichtjes uitgaan, en dan je "Open Disc" knop ingedrukt houden en dan het achterste knopje omhalen.
pas als je hem hoort blazen kan je de "Open Disc" knop los laten. hij blaast zich zelf schoon en als die klaar is moet je het achterste knopje weer uit en aan zette.
Slim Systeem = Stekker achter de ps3 eruit halen zodat alle lichtjes uitgaan, en dan je "Open Disc" knop ingedrukt houden en dan de stekker er weer in pluggen.
pas als je hem hoort blazen kan je de "Open Disc" knop los laten. hij blaast zich zelf schoon en als die klaar is moet je de stekker er weer uit en in pluggen.

nu is hij weer klaar voor gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan je PS3 beter even helemaal van het stroom halen. Dus steker eruit. Vervolgens start je de PS3 weer op. Je kunt eventueel een systeem herstel doen. Of je PS3 terug zetten in de fabrieksinstellingen. Het is natuurlijk even de vraag of het een software probleem is of een hardware probleem. Als het laatste het geval is dan vrees ik het ergste voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt meer als een hardwareprobleem..