Werkt Project Natal ook echt zoals in het filmpje?

http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM

soms zie je wel is dat een filmpje een beetje ''opgepept'' word door de makers, is dat bij dit filmpje ook zo?

en is het echt zo makkelijk te besturen als die mensen in dat filmpje doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Of het echt zo werkt weet natuurlijk niemand, aangezien de game nog niet uit is.
Maar als je goed naar het begin van het filmpje kijkt zie je links onderin staan: "Product vision: actual features and functionality may vary."
Hiermee wordt praktisch gezegd dat het echte spel anders is dan wat je in het filmpje te zien krijgt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Oké, het is dus geen game. Vergissing.
Mijn antwoord blijft hetzelfde, alleen nu niet betreffende een game, maar de manier om die te besturen.
Dat zinnetje onderin het scherm staat er om de makers in te dekken. Dit zou er niet staan als de functionaliteit van het product precies hetzelfde zou zijn als in het filmpje.
Dus kan je ervanuit gaan dat het toch anders werkt.

Lijkt me trouwens verdomde vermoeiend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
project natal is geen spel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik nu ook begrepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@florian94 ik denk het niet, daarvoor is mocrosoft te hebberig. maar de prijs van project natal zal daarin tegen wel tussen de: 50 en 130 dollar varieren (hiervoor is nog geen echte prijs bekent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe zou microsoft het filmpje dan kunnen ´´vervalsen´´