Ik woon in de buurt van Tilburg, en wil graag in november of december de nieuwe xbox one in duitsland gaan halen. Waar kan ik die het beste halen?

Ik woon dicht bij tilburg en wil een xbox one gaan halen in Duitsland. Bij welke winkel dicht bij de grens kan ik die het beste gaan halen? ik wil hem graag op halen. Misschien is er een soort van saturn of media markt in Duitsland? kunnen jullie me helpen?
groetjes

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is er een soort van saturn of media markt in Duitsland? Ma Flodder in America (kijkend naar een McDonalds): Goh, hebben ze die hier ook al? (als de familie in een taxi door New York rijdt en Toet zijn moeder op een McDonalds wijst). Saturn/Mediamarkt IS een Duitse keten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan ga je helemaal terug rijden als er iets niet in orde is?

Antwoorden (1)

In de buurt van duisburg zal je vast wel iets kunnen vinden.
Kijk anders even op ;
http://www.mediamarkt.de/mcs/marketinfo/Media-Markt-Duisburg-Gro%C3%9Fenbaum,71855,.html

Hou wel even de garantievoorwaarden in de gaten ( pickup and return en dergelijke ).