Waarom herstart mijn Xbox steeds?

Als ik mijn Xbox 360 aansluit op mijn monitor met een hdmi-kabel heb ik alleen maar beeld (geen ingebouwde speakers) maar zodra ik een scart-kabel aansluit voor geluid op de xbox blijft hij constant herstarten. Ook als ik alleen de scart-kabel aansluit voor geluid heb ik wel geluid maar geen beeld en zodra ik de hdmi-kabel weer aansluit herstart hij steeds weer.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja... Microsoft he. Net Windows :).
Gewoon een gammel besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het word iig niet steeds gehackt net als de PlayStation van Sony :p

Antwoorden (1)

Het moet in te stellen zijn dat je xbox alleen beeld mag verzenden via de HDMI en geluid via de scart.
Dus kijk bij beeld opties en zet daar de uitgang op hdmi. en bij geluid opties de uit gang op Scart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ernaar gekeken maar dat is niet gelukt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je tv signaal maar door 1 kabel sturen en niet aangeven dat hij het moet doorgeven via ingewikkelde kabels.