Heeft er iemand goeie ervaringen met een bepaalde headset met microfoon voor een ps3?

Mijn zoon heeft een ps3 en wil graag met andere kinderen chatten tijdens het spelen. Zelf vind ik het belangrijk dat ik het geluid niet hoor van de game. Dus met alleen een oortje gaat het niet werken. Nu zagen we wat headsets, en die van Sony voor ps3 en xbox3 schijnt heel goed te zijn, maar is wel 90 euro. Erg prijzig voor zo'n jong mannetje. Iemand nog goeie ervaringen met andere die goedkoper zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat soort dingen zijn en kunnen vrij prijzig zijn. Maar die geven dan ook meestal wel wat voor terug. Nu neem ik aan dat een wat jonger persoon niet veel baat heeft aan een perfect klinkende omgeving, oftewel de kwaliteit van het geluid maakt niet zoveel uit. Later zal hij dan zelf wel een betere kunnen kopen.
Als je zo kijkt hoeven ze niet zo duur te zijn, ze zijn er al vanaf +/-€35.