waar koop ik een r4 ds kaartje eventueel bij onlineshop?

kan dit kaartje ook gebruikt worden voor de 3ds console?
liefst een site als antwoord, (als GV dat toelaat) en meerdere mensen ervaring met dit soort kaartjes voor de 3ds?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (5)

3ds is lastig, voor nds zijn ze wel makkelijk te vinden omdat ze daarvoor een tijdje legaal waren, nu zijn die kaartjes illegaal dus zullen ze niet snel online verkocht worden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op http://www.r4ds-dstt.nl/ heb ik er ooit 2 gekocht. Werken nog perfect, en het is zeker niet duur. je kunt ook kijken op Ebay!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht je het na het lezen van dit nog steeds willen, dan zou ik even googlen. Ik heb er zelf ook 1 gehad maar bij mij was het geen doen , spelletjes erop zetten gaat ontzettend moeilijk , en het is illegaal dus als er iets verkeerd gaat heb je de kans dat als je het kaartje erin stopt , dat je ds crasht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
R4 Gold is volgens mijn eigen ervaring het beste. Ik heb meerder kaarten voor meerdere systemen bij deze website besteld, en altijd goede ervaringen mee gehad. En ze hebben al een tijdje een R4 kaart ook voor de 3DS hoor. Geen probleem. Je kunt het zelfs bestellen samen met een micro SD geheugen kaart erbij en met de software al voorgeinstalleerd. Dit is niet illegaal! Anders zullen ze niet verkocht worden. In principe, volgens de wet, als jij de originele hebt van een spel, mag je wel een backup van maken en op zo'n geheugen kaartje hebben. Dan is het legaal. Maar wat jij hier verder met doet, moet je zelf weten, natuurlijk. Ik heb ze al getest op een DS, DS Lite, DSi XL, en 3DS. Mocht je er ooit problemen mee hebben, kun je gewoon de R4 kaart eruit halen (die zit in het spel kaart gleufje) en een originele spel er weer in doen, en niks aan de hand. Er wordt geen software geinstalleerd op de DS zelf. Alle software zit op de micro SD geheugen kaartje die dan in de R4 kaart zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar dagen terug was ik bij de game mania, ik was ook opzoek naar dat zelfde kaartje. Hier vertelde ze mij dat als je dit kaartje in je 3ds of dsXL zou stoppen dat nintendo dan je ds blokkeert. vervolgens moet je 120 euro betalen om het te laten deblokkeren. Het is namenlijk wel illegaal om via dat kaartje spellen te downloaden.