Hoe kan ik gratis multiplayer doen met xbox 360?

Ik wil niet per jaar rond de €40 betalen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Alleeb door Xbox live kaarten cadeau te vragen zou je gratis op de Xbox online kunnen gamen. Anders zit er niets op dan gewoon te betalen.

In tegenstelling tot andere platformen zoals de PC (met een aantal uitzonderingen) en de PS3 moet je voor de Xbox betalen om online te gamen. Van dat geld houdt Microsoft de gameservers online.
Wil je niet betalen, dan moet je een ander platform gaan zoeken. Mooier kan ik het niet maken.