Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn ps3 loopt vast bij mw3 bepaalde mappen pakt hij niet of slecht wat doe ik hieraan?

mijn mw3 loopt vast bij bepaalde mappen hij pakt ze niet of hij doet er heeeel lang over. mijn ps3 is een keer omgevallen is dat een probleem? ik hoop het niet wnt dan is het snel over

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
814

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zegt het zelf al, want als je PS3 is gevallen, heb je kans dat de lezer ervan is beschadigt. Dus als jij nu je games wil spelen, heb je kans dat ook je games beschadigt raken, dus ga eerst even naar bijv. de Game Mania, maar laat iemand het even nakijken.

Dit was bij mij ook gebeurd, dus vertrouw me :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige playstations gaan kapot aan mw3 of mw2, ik had ooit ook is mw2, en mijn ps3 is toen kapot gegaan, daarna gereset, dus misschien is het een optie om je ps3 te resetten, dan doen de mappen het wel weer (alles deed het weer toen ik mijn ps3 resetten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit slaat nergens op, kijk uit bij resetten dan gaan al je gegevens weg als je geen back-up maakt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle offline gegevens gaan dan weg

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding