Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn fps is te laag bij red crucible hoe moet ik het omhoog halen?

Ik speel al een tijdje red crucible, maar mijn fps wil nooit hoger dan 50. En ik hoorde dat onder de 40 het al lagt. Maar na 1 enkele ronde te spelen of zelfs minder gaat mijn fps al naar 10...Waardoor spelen onmogelijk is...En hierna moet ik dan 10minuten wachten en dan is mijn fps pas weer rond de 40/50....Weet iemand hier meer over of kan iemand hier mij mee helpen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Bij mijn vrienden is hun fps zelfs hoger dan 100...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
742
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eeuhm...Sorry maar ik heb echt geen idee wat specs zijn :S Weet niet zoveel van computers enzo..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De specificaties, heb je een grafische kaart, zoja welke enz.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer met wat lower quality te spelen.
Achtergrondprogramma's uit zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik speel al op het laagste quality maar ik zal de achtergrondprogramma's uitzetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas werkt dit niet....heb het geprobeerd maar het blijft hetzelfde...
je kan ook naar energiebeheer gaan en daar voor het profiel ''prestaties'' kiezen

Toegevoegd na 1 minuut:
of ga even naar google en zoek daar naar gamebooster. gamebooster is een programma dat zorgt dat je games meer fps krijgen en het is niet schadelijk voor je pc want het progamma overclocked je computer niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor Red Crucible gebruik ik unity web player maar als ik dat ga boosten staat er 10 seconden later weer dat het naar het normale mode terug gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke. ik zou niet weten wat er dan mis is dus ik kan je helaas niet verder helpen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding