Waar Kan ik de ''Koploper'' ''Koploper KLM'' ''Intercity Dubbeldekker'' en ''Intercity Dubbeldekker Olympisch'' Voor het spel Trainz 2006 Downloaden?

Ik heb het spel trainz 2006 van Auran, maar daar zaten maar 2 NS treinen ik dacht, dat kan beter, zo ben ik dus gaan zoeken, en ik heb er nu heel veel, van ICR+ tot ICK,
Van Plan U tot Plan T, van Ns 1000 tot 2400, van Thalys tot ICE etc. de 4 de vier die ik net opnoemde mis ik nog, waar kan ik die dus Downloaden ZONDER downloadstation te gebruiken...?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet het spel opstarten en daarna kom je op hoofdpagina terecht.Klik dan op website.