Moet je op de PS Vita met 3G, de 3G maandelijks betalen?

Ik wil graag de PS Vita kopen, met 3G. Alleen er staat nergens dat je voor de 3G maandelijks moet betalen.
Weet iemand hoe dit zit?
Alvast Bedankt!

P.s. De site waar ik het op zag is bol.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

3 G betekent mobiel internet, en waarschijnlijk moet je dus een simkaartje in de PS Vita toevoegen om ermee op internet te komen. Wat uiteraard geld kost en tegen een maandelijks bedrag betaald zal moeten worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee je hoeft de 3G niet apart te betalen je koopt hem voor 300 euro en de 3G zit er automatisch op.Overigens komt de PS Vita met de Kerst pas uit.Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3G is een mobiel netwerk, dus ja, je zult voor 3G connectiviteit een abonnement bij een aanbieder van mobiele telefonie moeten afsluiten (net zoals het werkt voor bijvoorbeeld een iPad met 3G), als je gebruik wilt maken van 3G voor overal internettoegang.

De Vita komt pas volgend jaar naar de Europese markt overigens.