Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je ps3 kapot gaan als je iets van ca. 13u download en installeert?

Ik wil (online universe ik ben de naamvergeten..) downloaden. maar dat duurt heel lang.. kan mijn ps3 daardoor kapot,gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
565

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken de game niet maar zal maximaal 10 Gb zijn, ik weet niet hoe je download maar ik denk draadloos, ja dan duurt dit langer dan met draad, kan soms wel een paar uur schelen.
Trouwens, als je aan het downloaden bent stopt deze natuurlijk tijdens het gamen maar je kan je PS3 ook gewoon uitzetten, dan gaat hij verder als je hem aanzet. Wat ik zou doen is gewoon 1 avond lang aanhouden. En dan moet je niet dingen als milieubesparingen aanhebben staan dat hij na een 1 uur uitgaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee (hij kan altijd kapot gaan maar niet specifiek daardoor). Downloaden is heel simpel werk dus oververhitting is bijna uitgesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja mee eens
nee hoor, maak je geen zorgen , downloaden is niet belastend voor je ps3, dat kan gewoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden zijn beiden correct, zorg alleen dat je playstation niet in een kast, op een stoffige ondergrond of in een hoek staat gedrukt zodat de playstation constant koele lucht kan opzuigen en uitblazen. Eigen ervaring want mijn Xbox 360 (elite) kan ook behoorlijk heet worden wanneer ik hem in de tv meubel dingen laat downloaden of game.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding