Uit welke 5 spellen mag je kiezen als psn weer online komt ??

Ik heb gehoord dat je 2 games mag uitkiezen ,uit 5 games als psn weer online komt ?? Is dit waar ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit is nog niet bekend, je kunt het PSN nieuws via google volgen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt (zullen wel hele simpele goedkope spelletjes zijn, verwacht niet teveel) en het is niet bekend welke dat zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoop dat black ops erbij zit