De prijs zal gaan liggen tussen de 54,99 en 69,99 afhankelijk van het platform waarop je hem speelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is niet bekend gemaakt, maar zal tussen de 50 en 60 euro zitten. Het ligt er echter wel aan op wat voor console je hem speelt. PC is bijna altijd goedkoper. Xbox en PS3 hebben meestal zelfde prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reken er maar op dat er genoeg nachtopeningen zullen zijn en Media Markt heeft MW3 voor €44 i.p.v. €60 verkocht. Ik weet niet hoe het met GTA 4 ging maar misschien met de toestemming van Rockstar mogen ze GTA 5 ook wel voor €44 over de toonbank schuiven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het beste gewoon de internet sites in de gaten houden om te kijken wat daar de prijzen zijn want op bol.com kan je hem al voor bestellen.